Haul zakupowy - Londyn - Charity Shop

Hej!

     Dzisiaj tak jak mówiłam w poprzednim haulu, pokażę wam płyty oraz książki zakupione w Charity shopach. Czym są owe sklepy? Działają one na zasadzie komisów/second handów, ludzie zanoszą tam niepotrzebne ubrania/płyty/książki (nie dostają nic w zamian), są one sprzedawane a cały zarobek idzie na cele charytatywne.

KSIĄŻKI
Pewnie możecie zadawać sobie pytanie po co mi książki w języku angielskim? Uczę się na nich języka, kiedy nie rozumiem jakiegoś słówka sprawdzam w translatorze. Pomaga mi to poznawać nowe słówka.



£2



£0,75



£0,75



£1



£0,75



£1



£0,75



£0,5



£1


 FILMY/GRY PC
Filmy podobnie jak książki pomagają mi w nauce języka. Bardzo często, włączam sobie angielskie napisy, oglądam najczęściej filmy, które kiedyś już oglądałam po polsku.












 

W jednym z charity była promocja 4 płyty za £1, tylko za Harrego Pottera dałam £1,5 za każde pudełko.


GRY NA XBOX'A 360 i KINECTA
 Z racji tego że gry na konsole są dosyć drogie, a kupowanie na OLX nie jest pewne, postanowiłam, że rozejrzę się za nimi w Londynie, no i nie zawiodłam się. Połowę kupiłam ja a połowę moja siostra.

















 

Cena każdej z gier wahała się pomiędzy £0,5 do £5.


Na tym zakończę serię hauli londyńskich. Bardzo dużo rzeczy kupiłam w niskich cenach. Jeśli ktoś kiedyś będzie miał okazję być w Londynie, bądź ogólnie w UK polecam poszukać charity shopów bądź wybrać się na jakieś car booty, zapewniam, że każdy znajdzie coś dla siebie!

Komentarze

  1. Piękna akcja, szkoda, że w Polsce takich nie organizują! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego☺
    Myślę ze taki sposób nauki języka obcego jest bardzo fajny☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyć dużo tego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę sporo tego. Oglądanie i czytanie książek w języku angielskim to naprawdę świetny patent na naukę języka. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage!

      Usuń
  5. świetne książki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze się dowiedzieć czegoś nowego. :)
    leldiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tego ;) ja również lubiłam uczyć się języka obcego poprzez czytanie książek i oglądanie filmów ;) świetny sposób na naukę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawe rzeczy ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to sie obkupiłaś;p zazdroszcze, ja bym w zyciu nie dała rady przeczytac nawet kawalka ksiazki po angielsku ;p

    obserwujemy?pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa, że są takie sklepy, gdzie pieniążki idą na cel charytatywny ;)
    Poszalałaś na tych zakupach :D. Widzę tu wiele ciekawych rzeczy :3
    Też uczę się języka poprzez czytanie książki po np. angielsku. O! Simsy ♥ Ale one uzależniają :O
    Pozdrawiam ♥
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...