Podróż - Zakopane

Hej!

     Poprzedni weekend spędziłam wraz z rodziną w Zakopanym. Byłam tam tylko 3 dni i w zasadzie tylko jeden dzień coś zwiedziliśmy. Z mojej miejscowości do Zakopanego jest sporo kilometrów więc piątek i niedziele w większości spędziliśmy na trasie. Nocleg mieliśmy w "Orlim Gnieździe" w Poroninie - miejscowości niedaleko Zakopanego.


     Niewiele zrobiliśmy przez ten jeden dzień. W Zakopanym byłam już 2 razy, to był trzeci wyjazd. Pojechaliśmy na Gubałówkę. Wjechaliśmy pociągiem, i obeszliśmy stragany. Następnie porobiliśmy trochę zdjęć i zjechaliśmy na dół. 






    


     Jeśli ktoś był w górach to na pewno wie, że widoki są przepiękne. Nie jestem świetnym fotografem mimo to, że bardzo lubię robić zdjęcia więc niestety nie uchwyciłam za pewne najpiękniejszych krajobrazów. Bardzo lubię powracać w góry a w szczególności do Zakopanego. Żałuję, że nie udało nam się tym razem zwiedzić Morskiego Oka. Ale mam nadzieję, że to nie ostatni mój wyjazd do Zakopanego.

A wy gdzie spędzacie wakacje? Pochwalcie się koniecznie w komentarzach. 

Pozdrawiam.

Komentarze

  1. I'm a new follower!
    If you want to follow back
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Kocham góry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 zdjęcia przedstawia cudowny widok!
    Ja te wakacje spędzam w domu (nie dosłownie oczywiście :D).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bylam w bieszczadach :D
    super zdjecia ;)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...