Album wspomnień - sport.

Hej!

     Kilka dni temu w sklepie "Wszystko za 5zl" zakupiłam album, z pustymi kartkami, do samodzielnego wklejania zdjęć. Przez dłuższy czas myslałam co mogę w nim stworzyć. Najpierw sądziłam, że fajnie byłoby umiescić w nim zdjecia z tego roku, ale z racji, że mam juz ich sporo a rok sie jeszcze nie skończył to stwierdziłam, że to nie ma sensu. Przegladajac stare albumy wpadlam na pomysl żeby ten nowy mial tematykę sportową. I tak juz zostało. Zebrałam zdjecia robione na zawodach i używajac przeróżnych ozdób powklejałam do zakupionego albumu. Strasznie mi się spodobał efekt końcowy więc postanowiłam, że się nim podziele.


















     Co o nim sądzicie? Podobają wam się takie wklejane albumy czy jednak wolicie standardowe, wkładane?

Komentarze

  1. Takie albumy są świetne ja również mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, jedna tematyka w jednym albumie to genialne rozwiązanie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeden album wkładany, ale myślę, że taki byłby jeszcze lepszy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywnie ozdobiłaś karty swojego albumu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...