Back to school

Hej!

     W nadchodzącym roku szkolnym najbardziej zawsze podoba mi się kupowanie zeszytów, długopisów i innych, czasem niepotrzebnych rzeczy. Z racji tego, że z ubiegłych lat zostało mi sporo zeszytów kupiłam tylko kilka. I tak nie wiem kiedy je wykorzystam. Idę do 3 klasy liceum,  często używam jednego zeszytu do trzech przedmiotów. No ale cóż, uwielbiam kupować często niepotrzebne rzeczy.


Na zdjęciu widać wszystko co zakupiłam, albo zrobiłam. Zeszyty, kalendarz, karteczki samoprzylepne i pisaki do brushletteringu.


Pisaki o przepięknych kolorach z końcówką pędzelkową - typowa do brushletteringu. 
LIDL 17,99

Karteczki samoprzylepne z prześlicznym motywem.
PEPCO 2,99

Kredki w przecudnych kolorach metalicznych i neonowych.
BIEDRONKA 4,99


Kalendarz zakupiony również w biedronce, zakochałam się nie tylko w okładce ale i wnętrzu. 
BIEDRONKA 14,99


Zeszyty. Zeszytów z oksfordu było 5, jeden oddalam siostrze a 3 zamieniły swoje okładki na typowo fandomowe. 
BIEDRONKA I MIEJSKA KSIĘGARNIA

Wy już kupiliście wszystkie potrzebne rzeczy do szkoły?

Komentarze

  1. Ładne rzeczy wybrałaś. Najbardziej urzekł mnie kalendarz z biedronki. Piękna okładka i w środku również wygląda ciekawie, można wszystko zapisać w uporządkowany sposób. A z zeszytów najbardziej podoba mi się ten z napisem "Be wild". ;)
    Ja póki co kupiłam dwa zeszyty, bo i tak jeszcze zostały jakieś z zeszłego roku, no i z racji, że studiuję, mam jeszcze trochę czasu do rozpoczęcia roku akademickiego.
    Pozdrawiam! :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te kolorowe długopisy i tanie jak na taką ilość kolorków :D, wielbiam takie przyory do szkoły
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w szczególności kupuje niepotrzebne zeszyty :D nieważne, że mam już nadmiar- ważne, że okladka jest ładna :D!
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarze kupuję do dziś, mimo że nie chodzę już do szkoły :D ale je uwielbiam i chyba jestem od nich uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że studiuję, też bardzo lubię kupować artykuły szkolne. Przepiękne karteczki. :) Mam taki sam kalendarz z Biedronki. :) Czyżby go przecenili? Mój kosztował 19,99zł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Osiemnastki, studniówka...