Bluza DIY - Harry Potter, Igrzyska Śmierci i Władca Pierścieni

Hej!

     Dzisiaj chciałabym pokazać wam bluzy, które zrobiłam w różnych odstępach czasowych. Jedna z nich ma już pomad rok, a drugą zrobiłam dopiero wczoraj. Kolejną zaś zrobiłam pół roku temu. Jestem fandomową dziewczyną więc pomysłów na bluzy mi nie brakuje, jedynie czego wciąż u mnie brak to zwykle basicowe ubrania na których mogłabym malować. Zostały mi jeszcze 2 czyste bluzy i na pewno niedługo wstawię rezultat mojej pracy.

BLUZA Z MOTYWEM WŁADCY PIERŚCIENI/HOBBITA
     Z niej jestem chyba najmniej zadowolona. Litery wyszły mi krzywo, a kółko z wieżą również nie jest zbytnio proste.




BLUZA Z MOTYWEM HARREGO POTTERA
     To właśnie ją stworzyłam ponad rok temu. Nie ukrywam, że jest jednym z moich ulubionych ubrań.




BLUZA Z MOTYWEM IGRZYSK ŚMIERCI
     Moje najnowsze "dzieło". Z początku miałam dać cytat "May the odds be ever in your favor". Ale nie byłoby to oryginalne. Dlatego kiedy szperając na pintereście natknęłam się na "cień" Katniss wiedziałam, że to on znajdzie się na bluzie.




     To by było na tyle. Uwielbiam malować na ubraniach, bo prawdopodobieństwo, że ktoś z mojego otoczenia może mieć taką samą rzecz jest równe 0,5%.

     Malowaliście kiedyś na ubraniach? Co sądzicie o moich bluzach?

Komentarze

  1. Ślliczne bluzy! Mi osobiście najbardziej podoba się z Harry'ego Potter'a,ale jestem Potterhead więc nie ma się co dziwić :D Jeszcze raz piękne bluzy,pozdrawiam ❤

    ~Sandra❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania wyszły naprawdę świetnie! Masz talent. Jestem ciekawa kolejnych Twoich projektów. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza :D, nie masz powodu do niezadowolenia <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że te bluzy są naprawdę świetne i unikalne. Najbardziej podoba mi się pierwsza ^^ Pozdrawiam i zapraszam na nowe opowiadanie ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bluzy :) Ślicznie ci wyszły :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Władca Pierścieni, Hobbit i H.P. to moje trzy ulubione serie (i również filmy) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Uwielbiam DIY w każdej postaci, chociaż pewnie bałabym się malować po bluzach z obawą, że coś mi nie wyjdzie i będzie do wyrzucenia, haha :) Chociaż też mam problem z fandomowymi ciuchami-albo są trudno dostępne, albo piekielnie drogie. To jest dobre rozwiązanie, a zwykłych bluz możesz poszukać w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluza ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    http://poradnikmartii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...