Haul zakupowy - Avenida Poznań

Hej!

     Połowa wakacji już za nami. Staram się korzystać z wolnego czasu jak najlepiej i nie marnować żadnej wolnej chwili. Przed zaprezentowaniem wam moich zakupów muszę się jeszcze pożalić. Jeśli jesteście tu od początku wiecie, że lubię biegać. Od tamtego roku w moim mieście organizowany jest bieg i postanowiłam, ze w tym roku wezmę odział. Już pierwszego stycznia układałam plan treningowy. Niedawno ruszyły zapisy na owy bieg. Wiec ja weszłam na stronę i już miałam wykupować pakiet, kiedy spostrzegłam ze aby biec trzeba mieć ukończone 18 lat. Nie byłabym zła gdyby nie fakt, ze bieg ten jest 24 września, a ja 25 mam urodziny. Cały dzień chodziłam załamana, już miałam nawet pisać do organizatorów ale ostatecznie stwierdziłam ze odpuszczę i wystartuje za rok.

     Koniec użalania się i tak prawdopodobnie nikogo to nie interesuje.

     Niedawno wraz z siostra i mama wybrałam się do galerii w Poznaniu - Avenidy (wcześniejsze City Center). Miałam już plany co kupie i udało mi jest je zrealizować. Kupiłam nawet więcej niż chciałam (znów)


 14,99 RESERVED


 19,99 RESERVED


 9,99 TERRANOVA


 24,99 RESERVED


 9,99 TERRANOVA

 14,99 PULL&BEAR


 19,99 RESERVED


 24,99 PULL&BEAR


5,99 SINSAY

     Wszystko zakupione ma wyprzedażach.


Kiedy po zakupach w Avenidzie zostało nam jeszcze sporo czasu do pociągu postanowiłyśmy się przejść do Starego Browaru. Gdzie ostatecznie i tak żadna z nas nic nie kupiła.


Co sadzicie o moich łupach?

Komentarze

  1. Super zakupy :) może serio warto napisać do organizatorów biegu? 😇

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa te ciuchy ! Jemu lubię czasami pobiegać ale nigdy nie brałam udziału w jakiś dłuższych biegach. Naprawdę wspolczuje Ci tego ze nie wystartujesz bo to naprawdę pech :( ale zycze powodzen8a za rok ;)
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lubisz biegać to może jednak warto napisać do organizatorów, że dzień później kończysz 18 urodziny. Myślę, że nie powinien to być problem, zwłaszcza jeśli rodzice napisaliby zgodę. Trzeba walczyć o swoje :)
    Najbardziej podobają mi się okulary.
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś na fajne promocje :)
    A co do biegu - to tylko rok, szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne okulary sobie kupiłaś. Podoba mi się też żółto-biała bluzka w ananasy. :) Widać, że łowy były udane. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ten bieg tyle dla Ciebie znaczy, to naprawdę spróbowałabym na Twoim miejscu skontaktować się z organizatorami i nakreślić sytuację. W najgorszym razie po prostu odmówią, więc i tak nic nie tracisz. ;)
    Widzę, że zakupy udane, bardzo ładne ubrania i jeszcze super ceny. ;o Zwłaszcza podoba mi się ten żółto-biały t-shirt ombre i okulary przeciwsłoneczne. :D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...