Wstęp

Cześć!

     Nazywam się Paulina i we wrześniu skończę 18 lat. Mam mnóstwo zainteresowań, m.in bieganie, oglądanie filmów, czytanie książek, granie w gry komputerowe oraz robienie zakupów o ile można zaliczyć to do zainteresowań.
    
     Jeśli chodzi o bloga to nie jest on moim pierwszym (i podejrzewam, że nie ostatnim). Miałam już dwa, pierwszy założyłam kiedy jeszcze miałam 10/11 lat, opierał się on na grze internetowej Stardoll. Posty pisałam bardzo często ale szczerze mówiąc więcej w nich było zdjęć niż samego tekstu. Drugi powstał jakoś w pierwszej klasie gimnazjalnej. Z początku był on o modelinie, następnie przekształcił się w bloga o DIY a na sam koniec był typowo zakupowy. Ostatnia tematyka nawet mi się spodobała ale na blogu panował straszny bałagan, było pełno wszystkiego i mimo niemałej liczby wyświetleń i obserwatorów pod postem znajdowały się 2/3 komentarze, a czasem zdarzał się, że ani jeden komentarz nie został przez nikogo napisany.Chciałam zacząć od nowa i powiem wam, że dość sporo czasu minęło zanim się do tego zabrałam. Ale wreszcie udało mi się i zabrałam się za pisanie pierwszej notki. Na blogu będę umieszczać różne posty lifestylowe, zakupowe, a czasem się zdarzy, że nawet życiowe.

     Tak więc to by było na tyle, mam nadzieję, że zostanę tu długo, jak i również wy.  Mam nadzieję, że tą notką zachęciłam was do tego, żebyście wpadali tu częściej.

Do usłyszenia!

                                                     


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie witam ponownie w blogerskim świecie. Jestem ciekawa co dla nas przygotowałaś. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogosferze :) Jestem Ciekawa tego co tu stworzysz :) zapraszam do siebie :) i zostawiam obserwacje na dobry początek 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Też założyłam bloga jak miałam 18 lat (i mam go do tej pory, jest to mój obecny blog) ale też nie był to mój pierwszy. Moim pierwszym był blog z opowiadaniem o kotach :D Zapowiada się rewelacyjny blog bardzo ciekawy! życzę ci samych wiernych czytelników! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie że zaczynasz po raz kolejny i nie zamierzasz się poddać, co jest chyba najważniejsze!
    Życzę powodzenia :D Pozdrawiam
    every-think-is-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zaczynałam od gry stardoll zabawę z blogosferą, na chwilę obecną życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam,madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! Fantastic post!!
    Do you want follow for follow?
    Let me know if you want in my blog :D

    El Rincón de Paulagc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...