Posty

Album wspomnień - sport.

Obraz
Hej!
     Kilka dni temu w sklepie "Wszystko za 5zl" zakupiłam album, z pustymi kartkami, do samodzielnego wklejania zdjęć. Przez dłuższy czas myslałam co mogę w nim stworzyć. Najpierw sądziłam, że fajnie byłoby umiescić w nim zdjecia z tego roku, ale z racji, że mam juz ich sporo a rok sie jeszcze nie skończył to stwierdziłam, że to nie ma sensu. Przegladajac stare albumy wpadlam na pomysl żeby ten nowy mial tematykę sportową. I tak juz zostało. Zebrałam zdjecia robione na zawodach i używajac przeróżnych ozdób powklejałam do zakupionego albumu. Strasznie mi się spodobał efekt końcowy więc postanowiłam, że się nim podziele.

















     Co o nim sądzicie? Podobają wam się takie wklejane albumy czy jednak wolicie standardowe, wkładane?

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Obraz
Cześć!      Być może już wiecie, że bardzo lubię fotografować, nie tylko ludzi ale nawet przedmioty. Niestety często dzieje się tak, że nie mam jakiej rzeczy czy osobie zrobić zdjęcie.  Więc zazwyczaj "kreatywne" i najlepsze zdjęcia wychodzą spontanicznie. Dzisiaj właśnie chciałabym podzielić się z wami kilkoma fotografiami, które twierdzę, że nie należą do najgorszych. Nie jestem pewna czy w ogóle mogę nazwać się chociaż amatorem ale muszę przyznać, że uwielbiam chodzić i robić zdjęcia. Na każdej imprezie rodzinnej to waśnie ja jestem tą co stoi z aparatem i fotografuje wszystko co popadnie.Jeśli spodoba wam się ten post dajcie znać, kolejny o podobnej tematyce pojawi się niedługo.

Zapraszam do oglądania.













Co o nich sądzicie?

Bluza DIY - Harry Potter, Igrzyska Śmierci i Władca Pierścieni

Obraz
Hej!
     Dzisiaj chciałabym pokazać wam bluzy, które zrobiłam w różnych odstępach czasowych. Jedna z nich ma już pomad rok, a drugą zrobiłam dopiero wczoraj. Kolejną zaś zrobiłam pół roku temu. Jestem fandomową dziewczyną więc pomysłów na bluzy mi nie brakuje, jedynie czego wciąż u mnie brak to zwykle basicowe ubrania na których mogłabym malować. Zostały mi jeszcze 2 czyste bluzy i na pewno niedługo wstawię rezultat mojej pracy.

BLUZA Z MOTYWEM WŁADCY PIERŚCIENI/HOBBITA      Z niej jestem chyba najmniej zadowolona. Litery wyszły mi krzywo, a kółko z wieżą również nie jest zbytnio proste.




BLUZA Z MOTYWEM HARREGO POTTERA      To właśnie ją stworzyłam ponad rok temu. Nie ukrywam, że jest jednym z moich ulubionych ubrań.




BLUZA Z MOTYWEM IGRZYSK ŚMIERCI      Moje najnowsze "dzieło". Z początku miałam dać cytat "May the odds be ever in your favor". Ale nie byłoby to oryginalne. Dlatego kiedy szperając na pintereście natknęłam się na "cień" Katniss wiedziałam, że …

Haul zakupowy - Avenida Poznań

Obraz
Hej!
     Połowa wakacji już za nami. Staram się korzystać z wolnego czasu jak najlepiej i nie marnować żadnej wolnej chwili. Przed zaprezentowaniem wam moich zakupów muszę się jeszcze pożalić. Jeśli jesteście tu od początku wiecie, że lubię biegać. Od tamtego roku w moim mieście organizowany jest bieg i postanowiłam, ze w tym roku wezmę odział. Już pierwszego stycznia układałam plan treningowy. Niedawno ruszyły zapisy na owy bieg. Wiec ja weszłam na stronę i już miałam wykupować pakiet, kiedy spostrzegłam ze aby biec trzeba mieć ukończone 18 lat. Nie byłabym zła gdyby nie fakt, ze bieg ten jest 24 września, a ja 25 mam urodziny. Cały dzień chodziłam załamana, już miałam nawet pisać do organizatorów ale ostatecznie stwierdziłam ze odpuszczę i wystartuje za rok.

     Koniec użalania się i tak prawdopodobnie nikogo to nie interesuje.
     Niedawno wraz z siostra i mama wybrałam się do galerii w Poznaniu - Avenidy (wcześniejsze City Center). Miałam już plany co kupie i udało mi jest je z…

Pastelowy kombinezon w kwiaty

Obraz
Cześć!
     Jak mijają wam wakacje? Pracujecie, wypoczywacie gdzieś poza domem a może spędzacie czas właśnie w domu? U mnie pogoda nie pozwala na jakiekolwiek wyjścia, ciągle pada i jest chłodno więc dzięki temu nadrabiam zaległości w czytaniu książek, oglądaniu seriali i graniu w gry komputerowe. Chociaż oczywiście staram się nie spędzać przy komputerze większości czasu. W przyszłym tygodniu postaram się zacząć powtórki do matury. Bo jak wiecie, we wrześniu zaczynam klasę maturalną. Planuję porobić sobie jakieś fajne notatki, ale nie chcę się też nauką przemęczać bo nie o to chodzi żebym do szkoły wróciła bez jakiejkolwiek chęci do przyswajania nowej wiedzy.

     W jednym z postów zakupowych z Londynu mogliście widzieć kombinezon w kwiaty. Musze przyznać, ze jest to teraz jedna z moich ulubionych rzeczy. po ostatnich zakupach moja szafa pęka w szwach i za każdym razem kiedy robię porządek obiecuję sobie, że pozbędę się połowy rzeczy - zazwyczaj kończy się to tym, że wyrzucam maksymal…

Podróż - Zakopane

Obraz
Hej!
     Poprzedni weekend spędziłam wraz z rodziną w Zakopanym. Byłam tam tylko 3 dni i w zasadzie tylko jeden dzień coś zwiedziliśmy. Z mojej miejscowości do Zakopanego jest sporo kilometrów więc piątek i niedziele w większości spędziliśmy na trasie. Nocleg mieliśmy w "Orlim Gnieździe" w Poroninie - miejscowości niedaleko Zakopanego.

     Niewiele zrobiliśmy przez ten jeden dzień. W Zakopanym byłam już 2 razy, to był trzeci wyjazd. Pojechaliśmy na Gubałówkę. Wjechaliśmy pociągiem, i obeszliśmy stragany. Następnie porobiliśmy trochę zdjęć i zjechaliśmy na dół. 







     Jeśli ktoś był w górach to na pewno wie, że widoki są przepiękne. Nie jestem świetnym fotografem mimo to, że bardzo lubię robić zdjęcia więc niestety nie uchwyciłam za pewne najpiękniejszych krajobrazów. Bardzo lubię powracać w góry a w szczególności do Zakopanego. Żałuję, że nie udało nam się tym razem zwiedzić Morskiego Oka. Ale mam nadzieję, że to nie ostatni mój wyjazd do Zakopanego.
A wy gdzie spędzacie wa…