Filmy - lista 150 ulubionych filmów i seriali
Cześć!
Wakacje trwają a wam się nudzi? Nie macie co robić, a może chcielibyście coś obejrzeć ale nie wiecie co? Mam tutaj listę 135 ulubionych filmów i 15 ulubionych seriali. Może dzięki niej znajdziecie nowy, ulubiony.
LEGENDA dla filmów:
- Fantastycznonaukowy
- Fantasy
- Dramat
- Akcji
- Katastrodiczny
- Sportowy
- Młodzieżowy
- Kryminalny
FILMY:
- "Interstellar"
- "Inferno"
- "Anioły i demony"
- "3096 dni"
- "Wiecznie żywy"
- "Cena doskonałości"
- "Dzień niepodległości"
- "Zanim się pojawiłeś"
- "Legion samobójców"
- "Gwiazd naszych wina"
- "Tron: dziedzictwo"
- "Resident Evil"
- "Resident Evil: Apokalipsa"
- "Resident Evil: Zagłada"
- "Resident Evil: Afterlife"
- "Resident Evil: Retrybucja"
- "Czerwień Rubinu:
- "Błękit Szafiru"
- "Zieleń Szmaragdu"
- "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
- "Harry Potter i Komnata Tajemnic"
- "Harry Potter i Więzień Azkabanu"
- "Harry Potter i Czara Ognia"
- "Harry Potter i Zakon Feniksa"
- "Harry Potter i Książę Półkrwi"
- "Harry Potter i insygnia Śmierci"
- "Nerve"
- "Piękne Istoty"
- "Pokój"
- "Więzień labiryntu"
- "Próby Ognia"
- "Niezgodna"
- "Zbuntowana"
- "Wierna"
- "Igrzyska Śmierci"
- "W pierścieniu ognia"
- "Kosogłos"
- "Bez mojej zgody"
- "In time"
- "Ósmoklasiści nie płaczą"
- "Zapowiedź"
- "Pojutrze"
- "Jestem Legendą"
- "Armageddon"
- "Dziś jestem blondynką"
- "W pogoni za szczęściem"
- "Sprinterki"
- "Trzy metry nad niebem"
- "Furia"
- "Błękitna Laguna: Przebudzenie"
- "Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia"
- "Władca Pierścieni: Dwie Wieże"
- "Władca Pierścieni: Powrót Króla"
- "Hobbit: Niezwykła Podróż"
- "Hobbit: Pustkowie Smauga"
- "Hobbit: Bitwa Pięciu Armii"
- "Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły"
- "Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka"
- "Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata"
- "Piraci z Karaibów: Na Nieznanych Wodach"
- "Avengers"
- "Avengers: Czas Ultrona"
- "Thor"
- "Iron Man"
- "Atlantyda: Zaginione miasto"
- "Niemożliwe"
- "Pasażerowie"
- "Teoria Wszystkiego"
- "Chłopiec w pasiastej piżamie"
- "Nostalgia Anioła"
- "Poradnik pozytywnego myślenia"
- "Patriota"
- "Karate Kid"
- "Predator"
- "Bóg nie umarł"
- "Incepcja"
- "Intruz"
- "Efekt motyla"
- "Czas na miłość"
- "Avatar"
- "Duff"
- "Dziewczyny z drużyny"
- "Nad życie"
- "16 życzeń"
- "Program Ochrony Księżniczek"
- "Dawca pamięci"
- "Jestem numerem cztery"
- "Papierowe Miasta"
- "Akwamaryna"
- "Królowa Balu"
- "Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa"
- "Opowieści z Narnii: Książę Kaspian"
- "Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do Świtu"
- "Trener"
- "Fala"
- "Ring"
- "Death Note"
- "Percy Jackson: Złodziej Pioruna"
- "Percy Jackson: Morze Potworów"
- "Kod Da Vinci"
- "Zostań jeśli kochasz"
- "Ostatnia piosenka"
- "LOL"
- "Akademia Wampirów"
- "Szybcy i wściekli"
- "Step up"
- "Dary Anioła: Miasto Kości"
- "Skyfall"
- "Kraina jutra"
- "Jeżeli nadejdzie jutro"
- "Miasto cienia"
- "Surferka z charakterem"
- "Most do Terabithii"
- "Charlie i fabryka czekolady"
- "183 metry strachu"
- "Now is good"
- "Jutro. Kiedy zaczęła się wojna"
- "Mali Agenci"
- "Zaginiona Dziewczyna"
- "Giganci ze stali"
- "Next"
- "Piąta fala"
- "Światła sceny"
- "Światła sceny: chwytaj szansę"
- "Światła sceny: życie na pointach"
- "Tell me how I die"
- "Uciekinier"
- "Do utraty sił"
- "Masz talent"
- "Wysoka fala"
- "Lekarstwo na życie"
- "Piąty Element"
- "2012"
- "Sięgając wysoko"
- "Spadaj"
- "Pamiętniki Wampirów"
- "13 powodów"
- "Czysty geniusz"
- "Code black"
- "Dr. House"
- "Pretty Little Liars"
- "Once upon a time"
- "Code Lyoko"
- "Kości"
- "Flash"
- "Saving Hope"
- "The 100"
- "Teen Wolf"
- "Riverdale"
- "Drużyna A"
Mam nadzieję, że moja lista okaże się przydatna. Jest tu tak naprawdę wszystko (prócz typowych horrorów bo nie za bardzo je lubię) co zresztą możecie zobaczyć w legendzie filmów. Jeśli uwielbiacie sport to jak najbardziej polecam wam obejrzeć w pierwszej kolejności "Sprinterki" bądź "Spadaj". Obydwa filmy mnie urzekły i moim zdaniem są warte poświęcenia tych niecałych dwóch godzin.
Jaki jest wasz ulubiony film? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.
Wymieniłaś tu masę świetnych filmów, które sama uwielbiam. Z seriali oglądałam tylko '13 powodów' i również bardzo go lubię :)
OdpowiedzUsuńhttp://paulan-official-blog.blogspot.com/
HARRY POTTER <3
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
veronicalucy.blogspot.com
O! Jak nie bede miała pomysłu co obejrzeć, wpadnę na Twojego bloga, haha :D
OdpowiedzUsuńWiększość z tych filmów i seriali oglądałam i również szczerze mogę polecić <3
OdpowiedzUsuńPo resztę w wolnym czasie również chętnie sięgnę!
Pozdrawiam ♥
Yudemere