Haul książkowy

Cześć!

     Przychodzę dziś do was z dość dużym haulem książkowym. Większość z książek kupiłam w przeciągu 3-4 miesięcy, więc chciałabym podzielić się z wami moimi zdobyczami. Większość tytułów, które widnieją na zdjęciu pewnie każdy zna. W dziewięćdziesięciu procentach są to książki młodzieżowe, ale nie poradzę nic na to, że takie właśnie lubię.

 

Jak na fotografii można zauważyć jest aż 15 różnych tytułów, z czego sześć książek stanowią dwa pełne komplety serii.

Na pierwszy rzut idzie książka, którą poleciła mi znajoma. W zasadzie poleciła mi ona nie książkę ale film o tym samym tytule. Strasznie mi się spodobał, a kiedy usłyszałam, że został on zekranizowany na postawie powieści natychmiast zakupiłam wersję papierową.
EMPIK 32zł

"Dobrani" to książka na którą natknęłam się przypadkiem przeglądając jednego z blogów. Zaciekawił mnie jej opis więc chciałam ją przeczytać, niestety z początku ciężko było ją zdobyć, w empiku nie było, a nie za bardzo chciałam psuć oczy i ściągać wersję elektroniczną. Przypomniało mi się, że zawsze mogę poszukać na OLX'ie. I w sumie mogę powiedzieć, że od tej pory to właśnie tam kupuję większość książek.
OLX 15zł

 
Przy tej książce, podobnie jak przy "Grze Endera" kierowałam się filmem, chociaż przyznam się, że nie zachwycił mnie on jakoś szczególnie, znajoma powiedziała mi, że książka jest o wiele lepsza. I nie myliła się.
OLX 12zł



Felietony Reginy Brett kupiłam ponieważ przeczytałam o nich strasznie wiele pozytywnych opinii. Muszę przyznać, że z początku nie wierzyłam w to, że mogą być one naprawdę motywujące. Ale już po przeczytaniu pierwszej lekcji z pierwszego tomu zmieniłam zdanie. Pokazują nam, że wszystko w życiu jest osiągalne, wystarczy tylko dobre podejście.
OLX 30zł


Hit blogerek z 2013 roku. Kolejna motywująca książka, która zawiera mnóstwo inspirujących cytatów. Tylko tym razem posiada ona lekcje na każdy dzień całego roku, sama nie wiem czy kupiłam ją ze względu na zawartą w niej treść czy okładkę, ale wiem jedno, zakup jej nie był błędem.
OLX 7zł

Tu nie mam co za wiele komentować. "Opowieści z Narnii" chyba każdy zna. Wcześniej kupiłam już całą serię książek o Narnii jednak zapragnęłam mieć okładkę filmową. Tak się stało, że koleżanka dostała kiedyś ją jako prezent, a wcześniej zdążyła ją już sobie kupić. Otrzymałam ją w prezencie za pomoc w zadaniu domowym.
PREZENT

Kolejny hit, tym razem z poprzedniego roku. A teraz przyznać się kto skakał ze szczęścia kiedy usłyszał o nowych przygodach Harrego Pottera? W zasadzie nie Harrego a jego dzieci, ale same fakty, że wciąż wszystko co w tej książce zawarte będzie kręciło się wokół Hogwartu, oraz innych magicznych miejsc sprawiły, że wyczekiwałam jej premiery niecierpliwie. Co prawda nie kupiłam jej od razu w dniu w którym weszła do sklepów ale zrobiłam to jakoś tydzień po. A udało mi się złapać ją na OLX i powiedzieć można, że za bezcen!
OLX 14zł



Moim marzeniem było zdobyć poprzednie wydanie tej książki, jednak ceny mnie przerażały tym bardziej, że w momencie mojego największego zainteresowania jej kupnem była ona już książką kolekcjonerską. Jakie było moje zdziwienie kiedy dowiedziałam się, że planują wydać nowe wydania trzech książek związanych z serią Pottera.
EMPIK 25zł




Książka, która wycisnęła ze mnie tyle łez co chyba żadna inna. Przepiękna historia, większości zapewne znana choćby z filmu. Nie chcę się przy niej za bardzo rozpisywać. Chcę jednak podkreślić, że jest to jedna z moich ulubionych książek.
CARREFOUR 25zł



Książka na którą polowałam już przez większość czas, jednak nie było jej na OLX a nie chciałam tracić ponad 30zł, gdyż jakoś szczególnie mi na niej nie zależało. Jednak pewnego dnia kiedy weszłam na facebooka zobaczyłam reklamę pewnej internetowej księgarni, weszłam w link i zobaczyłam, że mają darmową wysyłkę. Przeglądając asortyment znalazłam tę właśnie książkę za 8zł! Szybko dodałam do koszyka i zamówiłam. Pewnie to był jakiś błąd, bo kiedy weszłam następnego dnia, książka była już dwa razy droższa.
KSIĘGARNIA INTERNETOWA znak.com.pl - 8zł


Bez wątpienia to numer jeden w mojej biblioteczce (zaraz po nich jest "Zanim się pojawiłeś"). Pierwszy tom zaczęłam czytać jeszcze w dzień dostarczenia ich do domu i w ten sam dzień czytać skończyłam. W tym momencie wszystkie już przeczytane, ale pewnie niedługo zrobię zacznę od nowa.
OLX - 30zł

     

     A wy macie jakieś ulubione książki? Czytacie wersje papierowe czy wolicie w wersji elektronicznej? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.

Komentarze

  1. 7 z tych książek już przeczytałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 z nich miałam, na resztę chętnie luknę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojej kolekcji przeczytałam "Gwiazd naszych wina" i "Jesteś cudem". Ta druga średnio mi się podobała i żałuję, że wydałam na nią pieniądze, ale przynjamniej spróbowałam czegoś nowego :) Osobiście gustuję w kryminałach, głównie szwedzkich :D

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie większość młodzieżówki jest z chomikuj, po prostu szkoda mi pieniędzy, kiedy wiem, że większość tych książek nie nadaje się do ponownego przeczytania. ;) Z tych wszystkich nie czytałam jeszcze "Gwiazd naszych wina" oraz tę Demi. Za "Sekrety" to naprawdę zrobiłaś biznes życia. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...