Haul zakupowy - Londyn - Primark, TheWorks


Hej!

     Przychodzę dzisiaj do was z obiecanym wcześniej haulem zakupowym. Będzie to mini seria składająca się prawdopodobnie z 3 postów. Mam nadzieję, że przypadnie wam ona do gustu.
W tej notce pokażę wam zakupy zrobione w dwóch sklepach - Primarku i TheWorks

PRIMARK

Większość rzeczy kupione zostało na przecenie

.








£3

.
£2

.


£1

.
£3

.

£3

,
£1

.
£3

.
£3

.
£3

.
£3

.

TheWorks


 

£2

.
£1 każdy

.
£2,5

.
£4

.
£1,5

.


£2

Na tym zeszycie zakończę dzisiejszy haul. Większość rzeczy zakupione było na przecenach, jak już wiecie jestem wielką zakupoholiczką, więc niestety zakupy często kończą się jak, że kupuje wszystko co mi się podoba, jednak tym razem zanim cokolwiek kupiłam, przemyślałam czy rzecz ta faktycznie jest mi do czegokolwiek potrzebna.

Komentarze

  1. Świetne zakupy :)
    Najbardziej podobają mi się bluzeczki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne rzeczy! Ja marzę, aby wybrać się do primarka. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...