SIMS 4

Cześć!

     Przychodzę do was dzisiaj z postem dotyczącym gry komputerowej w którą większość z was na pewno grała. Mowa oczywiście o Simsach! A dokładnie ich 4 części. Nie ukrywam jest to jedna z moich ulubionych gier, spędzam przy niej sporo czasu. Oczywiście tylko w czasie ferii czy wakacji, gdyż w ciągu roku nie mam go za dużo a nawet brakuje mi chęci żeby w cokolwiek grać.

     Mimo, że gra ta jest w znaczący sposób ulepszona i różni się od swoich poprzednich wersji, to nam graczom i tak często czegoś w niej brakuje. Dlatego też, inni użytkownicy tworzą nowe ubrania, meble a nawet różny pozy. Przyznam się, że zdarza mi się spędzać godziny na poszukiwaniu nowych domów czy fryzur. Pod koniec postu podrzucę wam linki  stron z których polecam pobierać owe mody.

     Teraz przedstawie wam kilka zdjęć z mojej rozgrywki. Musicie wiedzieć, ze bardzo często tworzę simów tylko po to żeby porobić im "sesję" a później "porzucam" ich i tworzę kolejnych. No ale tak to już ze mną jest. Jeżeli spodoba wam się ten post to obiecuję, że zrobię serię takich notek.


 

 Na koniec tak jak obiecałam linki do pobrania różnych modów (obie są darmowe i są w języku angielskim):

     A jeśli ktoś jest leniwy i nie ma ochoty przeglądać miliona stron z ubraniami dają tutaj link do pobrania MEGA PAKI z modami do SIMS 4 i SIMS 3, które sama pobierałam.
     Jak postępować w przypadku pobrania plików z dysku google?

  1.      Pobrane pliki trzeba najpierw wypakować programem "winRAR". Prawym przyciskiem myszy wciskamy na plik i wybieramy "Wypakuj do folderu..."
  2.     Wchodzimy w wypakowany folder kopiujemy wszystkie pliki i wklejamy do folderu (pliki z folderu "Sims4Tray" do folderu "Tray", natomiast pliki z folderu "Sims4Package" do folderu "Mods")

    Jak znaleźć foldery do których mamy to wkleić?
    START->Dokumenty->ElectronicArts->Sims4-> tu znajdują się wcześniej wspomniane foldery
Tylko foldery "Sims4Tray" i "Sims4Package" mają mody kompatybilne z grą sims 4!


Mam nadzieję, że post okazał się przydany, i spodobał wam się, dajcie znać w komentarzach czy chcecie takich więcej. 

Komentarze

  1. Świetna jest ta postać stylizowana na sugar skull, ja nigdy nie miałam ochoty na ta grę, tak wiem, jest to dziwne haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam tą grę, ale raczej w nią nie grałam tylko kręciłam filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fotografia - amatorskie zdjęcia

Back to school

Osiemnastki, studniówka...